19 Temmuz 2013 Cuma

DEDEM BİR KİRAZ AĞACI - YAZ TATİLİ





        Bu kitabı daha önce blogumda yayınlamıştım. Ama Dedem Bir Kiraz Ağacı kitabını yorum yazısını çıkartmamız için yaz tatili ödevi verdiler. Ben de blogumda yazdığım yazıyı yazdım. Bir de ekstra olarak bir yazı daha yazdım:
 
        Bu kitap bende daha önceden vardı. Dedem Bir Kiraz Ağacı kitabını da kitap fuarından almıştım. Kitabı, 5.sınıftaki Türkçe öğretmenim olan Ayşe öğretmende görmüştüm. Teneffüslerde, öğretmen masasında bu kitabı okuyordu. Ben de kitabın zevkli olacağını düşünüp, almıştım. Ve nedense, Dedem Bir Kiraz Ağacı kitabını yaz tatili ödevi için verecekleri içime doğmuştu.
        Bu arada kitabı okuduğuma da pişman olmadım; fakat Angela Nanetti isminde bir yazar duymamıştım. İşte o nedenle yazarın geçmişini de okudum ve kitabın bu kadar güzel olmasına hiç şaşırmadım.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder