11 Şubat 2013 Pazartesi

SAKIZ KIZIN GÜNLERİ

Yazar: Sevim Ak
Resimleyen: Behiç Ak
Sayfa: 117
Basım Yılı: 1. Basım - 2003 2. Basım - 2006
Okuduğum Tarih: Şubat 2013
Özet: Bu kitabın başkahramanı Sakız adında bir kız çocuğu. Okurken sanki anlattıklarını yaşıyormuş gibi oldum. Çok eğelenceli ve sürükleyici bir kitaptı. Aytaşı ile yaşadığı maceralar, Rüzgar Adam'a duyduğu sevgi, şeker hastası olan dedesinin "Bazen ufak tefek yalanların bir zararı olmaz" demesiyle başlayan o acıklı öykü... Bu kitap beni çok etkiledi. Gerçekten Sevim Ak çocuklara nasıl kitaplar yazacağını çok iyi biliyor. Şu an onun hayranıyım diyebilirim!

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş hatta bende blok açtım seni de beklerim

    YanıtlaSil
  2. Sakiz kizin gunlerini su an okuyorum Ve gercekten inanilmaz derecede keyif aliyorum Ozel Cakir ilkögretim okulu 3-B Ceylin KÖFÜNCÜ

    YanıtlaSil