28 Şubat 2013 Perşembe

EN SEVDİĞİM YAZARLARDAN BİRİ: SEVİM AK



Geçen gün Sevim Ak sonunda okulumuza geldi! Yazar olmasına şaşmamak lazım aslında. Bu bakımdan çok renli bir geçmişi var. Eskiden küçük bir mahallede otururmuş. Zaten kitapları da hep mahalle aralarında, sokaklarda geçiyor.
Konferans yapılırken birbirinden ilginç ve güzel sorular geldi:
"İlham kaynağınız nedir?"
"Behiç Ak'ın resimlediği çoğu kitabınızın kapaklarında kedi resimleri var. Bunun özel bir nedeni var mı?"
"Kitap kapaklarınız çok ilgi çekici ve değişik. Bunlar nereden aklınıza geliyor?"
İşte daha bunun gibi pek çok sorular...
Sevim Ak, bunlara sırasıyla şöyle cevap verdi:
"Her zaman yanımda bir defter bulundururdum ve yaşadığım olayları yazardım. Buunların hepsi benim için çok değerli ilham kaynakları..."
" İkimiz de kedileri çok seviyoruz. Şu an o da kedi besliyor ve benim de evimde iki tane kedi var. Kediler çok güzel hayvanlar..."
"Kitaplarımı yazdıktan sonra, en son aşama benim için başlık bulmaktır ve bu çok zordur. Günlerce düşünürüm ve başlık bulamam. Son anda "Kitabınıza bir saat içinde başlık bulmalısınız" denildiğinde elim ayağıma dolaşır ve bir başlık bulabilirim o yüzden başlıklarım hep saçmasapan olur :)"



 
Kitap imzalatma zamanı geldiğinde, ben onun en sevdiğim kitaplarından biri olan "Domates Saçlı Kız" kitabını imzalattım. Okitabı gerçekten çok seviyorum...

Satıştan aldığım kitaplar ise: "Saçlarında Soru İşaretleri"
                                                  "Şarkını Denizlere Söyle"
                                                  "Az Buçuk Teo"
Bu kitaplara da şüphesiz hayran kalacağım...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder